Menu

vrijdag 3 januari 2014

Dromen...

. | Travel Quotes

Tja, uhmm.. Dit is dan mijn eerste blog bericht! Ik begin eigenlijk vooral omdat thuis iedereen gek wordt van mijn constante geklets over reizen die ik wil maken en landen die ik wil bezoeken. Maar toch, iedereen moet gewoon zijn ei kwijt, ik dus ook. Daarom begin ik hier maar gewoon; ik heb dromen. Heel veel dromen; ik wil de wereld zien. Ik wil zo veel mogelijk reizen en daar droom ik al tijden van. Elke dag wordt mijn wish list langer en wil ik meer en meer. Mijn hobby is om routes compleet uit te plannen en te kwijlen bij mooie plaatjes.


Het klinkt misschien een beetje gek, maar ik hou me hier uren mee bezig! Op deze blog ga ik over mijn plannen schrijven en over mijn nieuwe ideeën en ontdekkingen. Maar ik vertel natuurlijk ook over wat ik al gedaan heb!

Van steden tot mooie natuurgebieden, ik vind het allemaal leuk. Binnenkort is hier mijn wish list te vinden, of beter gezegd mijn travel list. Ik zal wat vertellen over mijn reizen die ik gemaakt heb, met vooral veel leuke plekken en tips!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties