Menu

dinsdag 15 april 2014

Travel list: before i die #2
















Op andere blogs kwam ik het al een paar keer tegen: de before i die tag. Het is de bedoeling dat je op we heart it before i die intypt en op je blog zet wat je nog wilt doen voor je dood gaat. Het leek mij een leuke manier om een deel van mijn Travel list te bespreken. Op we heart is typte ik before i die in en ik wilde nog genoeg dingen doen en zien. Uiteindelijk kwam ik uit op deze pagina, hier vond ik super veel dingen die ik graag wil doen. Hier laat ik zien welke en vertel ik waarom! Ik maak een serie van posts, met telkens acht dingen, dit keer negen. De eerste vind je hier , benieuwd naar de rest? Lees snel verder!



Op een olifant rijden lijkt me een super ervaring. Het zijn prachtige dieren, dus een tocht per olifant lijkt me echt een must do! 


Canada is enorm, maar volgens mij ook enorm prachtig. Dit plaatje zegt eigenlijk al genoeg! De natuur is er adembenemend en ik hou van natuur. Dus geef me één reden waarom ik hier niet heen zou willen?


Dolfijnen waren vroeger altijd mijn lievelingsdieren. Zwemmen met dolfijnen is voor mij dus een soort jeugddroom, die ik zo graag uit wil laten komen. 


Eigenlijk vat dit alles wel een beetje samen! Een wereldreis. Ik twijfel hier wel een beetje over, misschien maak ik liever een aantal verschillende reizen, dan een grotere. Maar dat weet ik nog niet precies. 


Op safari gaan en dan the big five zien: een droom die ik al jaren heb. Het lijkt me geweldig om al die dieren in het wild te zien. 


Misschien is klimmen niet het goede woord, maar wil ik het gewoon bekijken. Maar de Grand Canyon kan echt niet ontbreken op dit lijstje! 


Je hoort hier zoveel over, dus ik ben benieuwd hoe deze muur er in het echt uit ziet. 


Deze dieren zijn enorm en prachtig. In het echt zou ik ze zo graag willen bewonderen. 


Dit is gelijk een van de redenen dat ik Noorwegen etc. wil bezoeken. Het lijkt me een super mooi verschijnsel. 



Dit was reeks twee van mijn before i die serie. De eerste serie is hier nogmaals te lezen. Welke van deze lijkt jou een must see of must do? 








5 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te zien, ik heb er gelukkig al een aantal waar mogen maken. Volg je dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super lijstje! Ik heb ook altijd zo iets in gedachten gehad om op te schrijven maar leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heei! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award :)
    Je kan voor meer info mijn blogpost lezen: http://carmeninzweden.blogspot.se/2014/04/liebster-award.html
    Liefs Carmen

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties